Przez Internet

Jeżeli posiadasz konto w PeKaO S.A. mBanku, Inteligo, PKO BP, BZWBK, MultiBanku, Banku BPH, Nordea Bank Polska, Credit Agricole lub rachunek elektroniczny w innym banku (m.in. ING, Kredyt Bank, Bank Millennium, Citibank Handlowy, Volkswagen Bank Direct) lub posiadasz krajową kartę kredytową lub płatniczą możesz prosto, szybko i bezpiecznie zasilić Twoje konto Simplus poprzez Internet.

Jak to zrobić najłatwiej?

Najłatwiej oraz najbezpieczniej możesz doładować swoje konto na stronie http://www.zasilenia.simplus.pl.
Aby to zrobić:

  • Wejdź na stronę http://www.zasilenia.simplus.pl
  • Wprowadź kwotę zasilenia z przedziału 10 – 150 zł
  • Wprowadź adres email, na który chcesz otrzymać potwierdzenie zasilenia
  • Wybierz odpowiednią opcję płatności (przelew, transakcja kartą)
  • Zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej (zgodnie ze wskazówkami na stronie)

Po pozytywnej weryfikacji transakcji konto Simplus jest zasilane automatycznie.

Kliknij, by zasilić konto przez WWW >>>

Zlecenie stałe zasilenia telefonu

Poprzez zdefiniowanie zlecenia stałego z Twojego rachunku bankowego możesz w prosty i wygodny sposób systematycznie zasilać telefon.

  • Zdefiniuj zlecenie stałe na swoim rachunku bankowym.
  • Podaj informacje dotyczące odbiorcy przelewu: nazwę oraz adres odbiorcy.
  • W tytule przelewu podaj numer telefonu, który chcesz zasilić.
  • Podaj kwotę przelewu, którą chcesz zasilać telefon (dowolna kwota z przedziału 10 - 150 zł, w pełnych złotych).

W wyznaczonych przez Ciebie odstępach czasu (np. co miesiąc) przelew będzie dokonywany automatycznie tym samym cyklicznie zasilając wybrane przez Ciebie konto Simplus.

Zasilenie z telefonu



Uwaga! Informujemy, że nie należy przesyłać kodu z telekarty zasilającej osobom trzecim lub doładowywać innych kart, jeśli właściciel nie jest znany. Jednocześnie informujemy, że Polkomtel nie prowadzi żadnych akcji promocyjnych, które wymagałyby zasilenia konta innego klienta lub przesłania kodu doładowującego w odpowiedzi na e-mail bądź SMS

Z własnego telefonu Simplus

 

Zasilenie konta na "Raz, Dwa, Trzy"

Zdrap z Telekarty pasek kryjący 14 lub 16-cyfrowy Telekod lub odczytaj telekod z wydruku z terminalu i wpisz z klawiatury telefonu sekwencję:

*123*TELEKOD#

Następnie wciśnij przycisk "zadzwoń"

Po poprawnej operacji w ciągu kilku minut za pomocą SMS otrzymasz potwierdzenie zasilenia konta. Następnie wyłącz i włącz ponownie telefon.

 

Zasilenie konta na "Piątkę"

Zdrap z Telekarty pasek kryjący 14 lub 16-cyfrowy Telekod lub przygotuj Telekartę pochodzącą z terminalu.

Zadzwoń z telefonu Simplus pod bezpłatny numer 5555 i postępuj dokładnie według nagranych wskazówek.

W przypadku problemów z zasileniem prosimy o kontakt pod numerem 2601 codziennie w godzinach 7-23 lub pod dodatkowym numerem 0 601 102 555 (opłata jak za połączenie krajowe).

Aby sprawdzić aktualny stan środków na koncie Simplus, po zakończeniu procedury zasilania konta i otrzymaniu przez SMS potwierdzenia, wyłącz i ponownie włącz telefon.

 

Z innego telefonu w sieci Plus

 

Zasilenie konta na "Raz, Dwa, Trzy"

Zdrap z Telekarty pasek kryjący 14- lub 16-cyfrowy Telekod lub odczytaj telekod z wydruku z terminalu i wpisz z klawiatury telefonu sekwencję:

*123* TELEKOD* NR_TELEFONU#

gdzie NR_TELEFONU to numer telefonu, który chcesz zasilić

Następnie wciśnij przycisk "zadzwoń"

Po poprawnej operacji w ciągu kilku minut klient zasilonego telefonu otrzyma krótka wiadomość tekstową SMS: "Konto zasilone. Prosimy wyłączyć i włączyć telefon".

 

Z dowolnego telefonu

 

Zasilenie konta na "Szóstkę"

Zdrap z Telekarty pasek kryjący 14- lub 16-cyfrowy Telekod lub przygotuj telekartę pochodzącą z terminalu.

Zadzwoń z dowolnego telefonu (komórkowego w innej sieci lub stacjonarnego) pod numer 0-22 426 55 55 i postępuj zgodnie z nagranymi instrukcjami.

W przypadku problemów z zasileniem prosimy o kontakt pod numerem 2601 codziennie w godzinach 7-23 lub pod dodatkowym numerem 0 601 102 555 (opłata jak za połączenie krajowe).

 

W bankomacie

Posiadacze kart płatniczych i kredytowych mogą zasilić konto Simplus w większości bankomatów w Polsce oznaczonych logo Simplus. Aby zasilić konto w bankomacie postępuj w następujący sposób:

  • włóż kartę do bankomatu
  • wybierz język
  • wprowadź PIN
  • wybierz menu: Simplus
  • wprowadź numer telefonu Simplus, który chcesz zasilić
  • wybierz nominał zasilenia
  • potwierdź numer i kwotę zasilenia
  • poczekaj na autoryzację
  • odbierz wydruk potwierdzenia zasilenia

Po pozytywnej weryfikacji na numer telefonu Simplus podanego podczas transakcji zostanie wysłany SMS: "Konto zasilone. Wyłącz i włącz telefon". Po wyłączeniu i włączeniu telefonu kredyt na wyświetlaczu zostanie zaktualizowany o wartość zasilenia.

Bankomaty, w których można dokonać zasilenia konta Simplus oznaczone są logiem:


Bankomaty    
Euronet

Lista bankomatów Euronet, w których dostępna jest usługa

Polcard Lista bankomatów współpracujących
z Polcard, w których dostępna jest usługa
Pekao S.A.

Lista bankomatów Pekao S.A., w których dostępna jest usługa

PKO BP Lista bankomatów PKO BP, w których dostępna jest usługa
BZWBK

Lista bankomatów WBK, w których dostępna jest usługa

INVEST - BANK Lista bankomatów INVEST - BANK,
w których dostępna jest usługa
Spółdzielcza Grupa Bankowa

Lista bankomatów SGB, w których dostępna jest usługa

Bank Ochrony Środowiska Lista bankomatów BOŚ, w których dostępna jest usługa
Nordea Bank S.A.

Lista bankomatów Nordea Bank,
w których dostępna jest usługa

Bank Gospodarki Żywnościowej Lista bankomatów Banku Gospodarki Żywnościowej, w których dostępna
jest usługa
BPH Lista bankomatów BPH, w których dostępna jest \ usługa
Eurobank Lista bankomatów Eurobank, w których dostępna jest usługa
Credit Agricole Lista bankomatów Credit Agricole, w których dostępna jest usługa
Multibank Lista bankomatów Multibanku, w których dostępna jest usługa
GETIN Bank S.A. Lista bankomatów GETIN Bank S.A., w których dostępna jest usługa
Dominet Bank S.A. Lista bankomatów Dominet Bank S.A., w których dostępna jest usługa
Deutsche Bank PBC S.A. Lista bankomatów Deutsche Bank PBC S.A., w których dostępna jest usługa
mBank Lista bankomatów mBanku, w których dostępna jest usługa
Millennium Lista bankomatów Millennium, w których dostępna jest usługa
BISE S.A. Lista bankomatów BISE S.A., w których dostępna jest usługa
Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A. Lista bankomatów Gospodarczego Banku Wielkopolski S.A., w których dostępna jest usługa
Mazowiecki Bank Regionalny S.A. Lista bankomatów Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A., w których dostępna jest usługa
Raiffeisen Bank S.A. Lista bankomatów Raiffeisen Bank S.A., w których dostępna jest usługa
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Lista bankomatów Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., w których dostępna jest usługa

Poprzez mPay

Jak to zrobić najłatwiej?

  • Zasil portmonetkę mPay
  • Wybierz numer: *145*numer_telefonu*kwota#, gdzie numer_telefonu to 9-cyfrowy numer telefonu komórkowego, który powinien zostać doładowany

Przykład: Jeśli chcesz doładować telefon o numerze 601490720 kwotą 30PLN, wybierz: *145*601490720*30#.



Jeżeli telefon jest typu prepaid i doładowanie przebiegło pomyślnie, otrzymasz SMS od mPay z potwierdzeniem transakcji oraz SMS od operatora o doładowaniu konta. W przeciwnym wypadku transakcja zostanie anulowana, a środki płatnicze zwrócone klientowi. W ten sposób można doładować tylko swój telefon.

Przez terminal

Konto Simplus możesz również bezpośrednio (bez użycia Telekarty) płacąc gotówką (lub kartą bankową) w wybranych i specjalnie oznaczonych punktach sprzedaży z terminalami kart płatniczych POS. Sprzedawcy podajesz numer telefonu Simplus, który ma zostać zasilony, oraz nominał zasilenia i formę płatności. Po pozytywnej weryfikacji transakcji konto Simplus zasilane jest automatycznie, a Ty otrzymujesz wydruk potwierdzający dokonanie transakcji.

Terminale  
Zasilenia w terminalach Tele Pompka
Zasilenia w terminalach VIA
Zasilenia i Telekarty w terminalach VIA
Zasilenia i Telekarty w terminalach e-Pay
Telekarty w terminalach Dobry Punkt
Telekarty w terminalach Kolporter
Telekarty w terminalach LEKKERLAND
Telekarty w terminalach PKN ORLEN
Zasilenia w terminalach Ole!
Telakarty i zasilenia w terminalach sieci Polski Tytoń  
Telakarty i zasilenia w terminalach Liberty  
Telakarty i zasilenia w terminalach a-gadka  
Telekarty w terminalach PayTel  
Telekarty w punktach PlusGSM mPunkt  
Telekarty w punktach PlusGSM C&C Partners  
Telekarty w punktach PlusGSM Coltex  
Telekarty w punktach PlusGSM Inter Consult  

Zasilenie SMS-em

Aktywacja usługi przez internet

Aby korzystać z usługi należy dokonać aktywacji usługi w Internecie na stronie: www.zasilenia.simplus.pl/rejestracja.

Aktywacja usługi składa się z dwóch etapów:

  • Pierwszym krokiem jest rejestracja on-line, polegająca na wskazaniu numeru, z którego dokonywane będą dyspozycje transakcji oraz zdefiniowaniu zasilanych numerów telefonów.
  • Drugi etap obejmuje weryfikację karty płatniczej, której konto będzie obciążane z tytułu realizacji zasileń. Weryfikacja dotyczy osób, które pierwszy raz dokonują zasilenia numeru telefonu przez Internet poprzez płatność kartą płatniczą. Pierwsza transakcja on-line, ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa kolejnych transakcji oraz ochronę właścicieli kart płatniczych przed nadużyciami.

Po zarejestrowaniu usługi w celu zasilenia zarejestrowanego numer telefonu, należy wysłać SMS o treści: Z KK XXXX CVV na darmowy numer 8002, gdzie:

  • Z - identyfikator usługi (od Zasilenia)
  • KK - kwota zasilenia
  • XXXX - ostatnie cztery cyfry numeru zarejestrowanej karty płatniczej
  • CVV - numer CVV karty płatniczej (3 ostatnie cyfry na odwrocie karty)

Przykład: Wysyłając SMS o treści Z 30 1234 098 z zarejestrowanego telefonu dokonujesz zasilenia na kwotę 30 zł.

Opłaty

Wysłanie SMS-a pod nr 8080 w celu zmiany hasła lub zasilenia konta jest bezpłatne.

Mobilny sprzedawca

Polkomtel Sp. z o.o. we współpracy z Blue Media Sp. z o.o. oferuje Klientom sieci Plus jeszcze inny sposób zasilenia on-line. Teraz nie musisz już szukać bankomatu, kiosku czy innego miejsca gdzie można zasilić telefon. Wystarczy że skontaktujesz się z najbliższym Mobilnym Sprzedawcą. Mobilny Sprzedawca to tak naprawdę osoba która sprzedaje zasilenia a robi to bardzo szybko poprzez wysłanie specjalnego SMS-a.

Aby zasilić konto u Mobilnego Sprzedawcy:

Należy skontaktować się z najbliższym Mobilnym Sprzedawcą i podać numer swojego telefonu oraz kwotę zasilenia Mobilny Sprzedawca wysyła SMS-a ze specjalną komendą, kwotą zasilenia oraz numerem telefonu klienta, który po chwili otrzymuje zasilenie wybraną wcześniej kwotą.

Jak wygląda przebieg transakcji?

  • Klient podaje Mobilnemu Sprzedawcy swój numer telefonu oraz kwotę zasilenia.
  • Mobilny Sprzedawca zasila konto klienta poprzez wysłanie ze swojego telefonu wiadomości SMS z odpowiednią komendą (poniżej) na numer 5522:

    MS PIN 6XXXXXXXX KK

    Gdzie:
    MS - słowo kluczowe od Mobilny Sprzedawca
    PIN - tajny kod znany tylko MS do autoryzacji zlecenia
    6XXXXXXXX - numer telefonu, który ma zostać zasilony
    KK - kwota zasilenia - dowolna kwota z przedziału 10PLN - 150

  • Mobilny Sprzedawca otrzymuje odpowiedź o statusie realizacji zleconego zasilenia.
  • Klient otrzymuje SMSa potwierdzającego zasilenie. Cała transakcja zasilenia powinna trać do 60 sek.
  • Klient płaci za zasilenie Mobilnemu Sprzedawcy

Każde zasilenie realizowane przez Mobilnego Sprzedawcę skutkuje przedłużeniem ważności konta oraz zasileniem konta kwotą zgodnie z cennikiem. I tak: realizując zasilenie konta na 100 PLN konto klienta zasilane jest kwotą 115 PLN, a przy zasileniu na kwotę 150 PLN zasilenie ma wartość 180 PLN.

Dodatkowe informacje dla Mobilnych Sprzedawców oraz formularz rejestracyjny dla Mobilnych Sprzedawców znajduje się na stronie https://is.bluemedia.pl


Jak kupić